2012/07/25

Spóźnialstwo moje

Powroty są chyba najtrudniejsze... zwłaszcza po takiej ucieczce, drobnej 'izolatce'...

Przepraszam wszystkich, którzy czekali w napięciu. Nie byłam w stanie doprowadzić na czas candy, robię to teraz z koszmarnym opóźnieniem. Strasznie mi wstyd! Najchętniej wynagrodziłabym to każdemu z Was, kto brał udział w zabawie (w losowaniu wzięły udział wszystkie osoby, nawet te po terminie :). Obiecuję poprawę przy kolejnym razie! A teraz koniec gadania i czas na wyniki.

W losowaniu pomagała mi moja mała córeczka :) Ona zdecydowanie widziała szczęśliwca w każdej z Was ale niestety, nagród tyle nie przewidziałam :) A zatem...

 Nie było szans sfotografowania w jej szybciutkich rączkach :) Ledwo się udało wszystko rozłożyć razem, hihi :)

Zwyciężczyniom gratuluję :) i szykuję dla Was pakieciki :)

7 komentarzy:

  1. wielka szkoda :P
    ale gratuluje zwycięzcą i dziękuję za zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Szczęściar !! Dziękuję za zabawę i pozdrawiam losującego Słodziaczka i Organizatorkę :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyniom.
    Cudna losująca :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, dziękuję bardzo Słodkiej Maszynie Losującej za wybranie karteczki z moim nickiem:)Kochana Dziewczyna;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Notesik już u mnie :) Ślicznie dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każde pozostawione po sobie słowo :)