2011/01/06

Jedno małe słówko

Buszując po sieci wpadłam na coroczną akcję Alli Edwards "One Little Word".
Aż zapragnęłam podzielić się z Wami jej koncepcją... a że przy okazji udało mi się wreszcie spełnić swoje marzenie i wreszcie powstało Przydasiowe Forum, to zapraszam Was tam bardzo serdecznie. Żeby nie zanudzać - chciałabym wprowadzić w temat a już na samym Forum znajdziecie duuużo więcej informacji na temat całej zabawy :)

Jedno małe słowo może mieć niesamowitą moc, może mieć ogromny wpływ na nasze życie. Słowo to może drażnić, być ostre a może też być delikatne i łagodne. Tak czy inaczej jakie by ono nie było, na pewno może być katalizatorem do działania, do wniesienia i ubarwienia naszego codziennego 'ja'.

Zatem kiedy zaczyna się rok i każdy gdzieś po cichu snuje większe lub mniejsze plany na ten rok poświęćmy chwilę i skupmy się na NASZYM słowie. Wybierzmy taki wyraz, któremu przyjrzymy się pod kątem naszego jestejstwa, które poddamy głębszej refleksji.

Ja osobiście jestem niesamowicie podekscytowana tym projektem... i zachęcam Was bardzo gorąco do wzięcia udziału w naszej edycji. Podzielcie się swoim słowem, co miesiąc postaramy się popracować trochę nad nim, porzeźbić je nieco :) A teraz spójrzcie - tak się prezentuje mapka zagranicznej edycji 2011. Imponująco, hm?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każde pozostawione po sobie słowo :)