2010/09/03

Moja dziesiątka / Things, which I like the most

Kilka dni temu dostałam zaproszenie od Lilavati do udziału w zabawie w "ulubioną 10-tkę".
Zasady gry są proste: 1. Napisz, kto Cię zaprosił do zabawy, 2. Wymień 10 rzeczy, które lubisz, 3. Zaproś kolejnych 10 osób i poinformuj je w komentarzach.

Oto i moja spowiedź... Lubię...

  1. sprawiać innym radość
  2. szczerość - czasem boli ale dzięki niej żyje się zdrowiej
  3. leniuchowanie z moimi chłopakami
  4. być chwalona - a kto nie lubi? Pochwała, to najlepszy motywator...
  5. własnoręcznie robioną karpatkę
  6. kanapki z maksymalną ilością warzyw
  7. porządek. Tylko, że nie lubię sprzątać :tD
  8. książki, które doprowadzają mnie do łez
  9. podziwiać piękno w każdej postaci
  10. marzyć... czym byłoby życie pozbawione marzeń?
Będzie mi bardzo miło jeśli moje zaproszenie do zabawy przyjmą: Nowalinka, Betsy, Oliwka, Ingrid, Kasiulka, Marlenka, Edit, Annqaa, Sharmaine i Michelle.

Lately Lilavati invited me to join to the game "Ten things, which I like the most". The rules are very simple: 1. Tell who invited you to the game, 2. Tell about those ten things, which you like the most. 3. Invite to the game some other ten persons through the comments.

And here is my confession... I like...
  1. to make one's smile
  2. honesty - sometimes it brings many tears, but it's healthy
  3. lazing with my boys
  4. to be praised - who don't? It's the best motivation I know! ;)
  5. cake "karpatka" made by my own hands
  6. sandwiches with a great number of vegetables
  7. tidiness. But I don't like cleaning :D
  8. books, especially those which makes me cry
  9. admire beauty in every form
  10. dreaming... what would be life without dreams?
I'd be pleased if those girls: Nowalinka, Betsy, Oliwka, Ingrid, Kasiulka, Marlenka, Edit, Annqaa, Sharmaine and Michelle join to our game.

2 komentarze:

  1. dziękuję za odwiedziny Carrot:) jest mi bardzo miło, że lubisz do mnie zaglądać:) dzięki za zaproszenie do zabawy, niestety ostatni czas jest bardzo intensywny i nie mogę obiecać udziału w zabawie, niemniej jednak teraz na pewno będę zaglądać i do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. carotko strasznie Ci dziękuję za zaproszenie ;-) Oj trudno, trudno wybrać 10 naj... dlatego, potrzebuję czasu na zastanowienie. Na pewno tak jak Edit będę częściej tu wpadać :):)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za odwiedziny i każde pozostawione po sobie słowo :)